loading...
ژینوس دانلود
Moh4mm4D بازدید : 111 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

 

امروز برای کاربران عزیز ژینوس دانلود،لانچر جدید و زیبای LAUNCHER 8 PRO 2.5.2 را قرار دادیم تا با اسفاده از آن بتوانید محیط زیبای ویندوز 8 را در گوشی خود به عنوان یک لانچر داشته باشید لانچر 8 پرو به شما امکان شخصی سازی را تا حدی می دهد و شما می توانید با سلیقه خود آن را تغییر دهید توجه داشته باشید که شاید این نسخه بر روی بعضی از گوشی های هوشمند اجرا نشود بنابراین اگر این چنین بود منتظر نسخه های بعدی بمانید. این لانچر از اینترفیس بسیار زیبایی برخوردار است در این لانچر شما می توانید پوسته ها و تم های مختلف و متنوعی برای اندروید فون خود انتخاب نمایید یا به اینترنت متصل و پوسته ها و تم های بیش تری را انتخاب کنید. شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در ادامه مطلب از سایت ژینوس دانلود دریافت نمایید.

امیدوارم لذت ببرید

Moh4mm4D بازدید : 145 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

امروز ما یک نرم افزار با ارزشی برای شما قرار دادیم. با نصب Galaxy S5 Launcher دیگر تلفن همراه شما تبدیل به گوشی سامسونگ گلکسی اس پنج خواهد شد.  گوشی های سامسونگ گلگسی جزو بهترین و زیباترین تلفن های همراه معتبر هستند. امروز لانچر زیبا و جدیدی را برای شما آماده کردیم. این لانچر در واقعه لانچر گوشی محبوب Galaxy S5 می باشد. این لانچر روی تمامی تلفن های همراه هوشمند اندرویدی اجرا و نصب می شود. Galaxy S5 Launcher نسخه پرایم می باشد و هیچ مشکلی در آن وجود ندارد این لانچر به قیمت 5 دلار در گوگل پلی فروخته می شود ولی امروز در دانلود نود و هشت به صورت رایگان عرضه شد. و همانطور که گفتیم نسخه کاملا رایگان و آنلاک می باشد. لانچر زیبای گلکسی اس فایو از قابلیت های زیادی برخوردار است که پس از نصب می توانید به همه آن ها آشنا شوید. شما می توانید این لانچر زیبا را هم اکنون به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلود 98 دریافت نمایید.

لانچر S Launcher 2.5 – Galaxy S5 آماده دانلود می باشد شما می توانید با حجم 3 مگابایت آن را از سایت دانلود 98 به صورت رایگان دریافت نمایید.

این لانچر زیبا را در ادامه مطلب دانلود(یا دریافت ) کنید

Moh4mm4D بازدید : 110 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

Loaris Trojan Remover

Loaris Trojan Remover 1.3.5.3 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.


Moh4mm4D بازدید : 138 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

Google Earth81 برای اندروید

پرواز سه بعدی بر فرار تمامی آسمان های دنیا ! اکنون می توانید از مناطق معروفی نظیر شهرهای لندن ، رم و توکیو را به صورت سه بعدی ببینید ؛ به وسیله قابلیت Street View می توانید از وضعیت زنده راه ها و جاده ها با خبر شوید ، قابلیت Tour Guide به شما این امکان را می دهد که از محل های جدید باخبر شده و از آنان دیدن کنید ؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر از یک مکان می توانید به تصاویر بیشتر و یا توضیحات مربوط به آن در ویکیپدیا دسترسی داشته باشید ، با مراجعه به Maps Gallery می توانید مکان های سرگرم کننده را تماشا کنید از قبیل : پرواز هواپیماها ، قطارها و… توجه داشته باشید برای گشت و گذار صحیح همانند حرفه ای ها ، از راهنماهای داخلی نرم افزار استفاده کنید ، از قابلیت های جدید در نسخه ۸

Moh4mm4D بازدید : 261 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک اندروید

اگر شما هم دوست دارید که یک بازی زیبا روی گوشی خود داشته باشید که با وجود آن به بازی های دیگر نیاز نداشته باشید و با استفاده از آن برای ساعات طولانی سرگرم بشوید ما به شما دانلود بازی Great Battles Medieval 1.0 را پیشنهاد می کنیم، این بازی که از بهترین بازی های استراتژیک می باشد یک گزینه مناسب برای کسانی است که عاشق بازی های جنگی و بخصوص فرماندهی ارتش های بزرگ می باشند با این بازی شما می توانید در نقش یک فرمانده بزرگ ظاهر شده و قدرت استراتژیک خود را در نبرد هایی واقعی به چالش بکشید.بازی استراتژیک جنگ بزرگ قرون وسطی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Moh4mm4D بازدید : 160 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار اندروید گنگستر

به احتمال زیاد با بازی GTA آشنایی داشته باشید. بازی معروف از کمپانی راک استار که به یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های کامپیوتر تبدیل شد. دلیل محبوبیت بسیار بالای این بازی نیز این بود که جی تی آی جز اولین بازی هایی بود که با گیم پلی Open World یا همان جهان ازاد عرضه شد که کاربران در آن آزاد بودند تا هرکاری دوست دارند انجام بدهند یا هرجایی که دوست دارند بروند. این بار قصد داریم یکی دیگر از بازی هایی که دقیقا در همین سبک عرضه شد را به کاربران معرفی کنیم. این بازی که ویژه گوشی های موبایل عرضه شده است Gangstar Vegas نام دارد. گانگستر وگاس یک بازی با گرافیک اچ دی بسیار عالی و گیم پلی بسیار جذاب، سرگرم کننده و اعتیاد آور می باشد که بعد از انتشار نسخه IOS آن، شاهد عرضه نسخه اندرویدی آن نیز هستیم. این بازی نیز دقیقا مانند بازی GTA با سبک جهان آزاد عرضه شده است که در آن شما می توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید و هر کجا که دوست دارید بروید و اختیار بازی را به صورت کامل در دست خواهید داشت.

Moh4mm4D بازدید : 103 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

 

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

 

سال انتشار: ۲۰۱۴

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

 

کیفیت: Webrip 720p

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 2,466
  • بازدید کلی : 29,321