loading...
ژینوس دانلود
Moh4mm4D بازدید : 113 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

Contract Killer Sniper 1.0.3 بازی زیبای تک تیر انداز که یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که تا کنون برای تلفن های همراه هوشمند ساخته شده است .این بازی اندروید زیبا قادر است برای شما لذت واقعی تیر اندازی با بهترین سلاح ها دقیق زن را راهم کند .شما در این بازی باید با استفاده از سرعت عمل بالا و هوش خود ماموریت هایی را که برای شما مشخص شده یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و در هر مرحله با به دست گرفتن سلاحی متفاوت کاری را که از شما خواسته شده را به بهترین نحو انجام داده و افراد مورد نظر را به قتل برسانید.با ما با دانلود این بازی اندروید همراه باشید و  تبدیل به یک تک تیر انداز حرفه ای شوید.

Moh4mm4D بازدید : 143 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

اگر علاقه مند به بازی های استراتژیکی و اکشن هستید ما به شما بازی زیبا و جذاب Call of Duty: Heroes را پیشنهاد می کنیم بازیی که در آن شما باید با جمع آوری ارتشی منظم و پیشرفته به دشمنان خود حمله کرده و با نابودی آن ها قلمرو خود را افزایش دهید و به این ترتیب به سلطان جهان تبدیل شوید احتمالا سری بازی های Call of Duty: Heroes را تا به حال انجام داده اید در اینجا تمام قهرمان های این سری بازی های دور هم آمده اند تا با استفاده از قدرت هر یک از آن ها بتوانند قویترین ارتش جهان را تشکیل داده و تمامی دشمنانشان را از سر راه بردارند شما در اینجا نقش فرمانده این گروه از قهرمانان را به عهده دارید که باید با استفاده از هوش خود بهترین تاکتیک و زمان را برای شروع نبردهایتان انتخاب کنید.با ما با دانلود بازی Call of Duty: Heroes برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

Moh4mm4D بازدید : 1706 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

شما هم تا الان به احتمال زیاد بازی اکشن فارکری را بازی کرده اید یا احتمالا جزو کسانی هستید که بیشتر بازی های جنگی و اکشن را دوست دارند،پیشنهاد ما برای این گروه از دوستان دانلود بازی فارکری برای گوشی اندرویدی خودشون است.

Far cry 4: Arena master یک برنامه رسمی می باشد که به صورت رسمی از طرف شرکت Ubisoft می باشد و برای اندروید منتشر شده است. در این بازی باید حیوانات، مبارزان و سلاح های مختلف را جمع آوری نمایید و برای مبارزه با دشمنان جنگجوهای خود را ارسال نمایید. میدان اصلی بازی به صورت مستقیم به بازی اصلی فارکرای ۴ شما مربوط است و با استفاده از این برنامه می توانید دوستان خود را در این بازی به چالش بکشید. این بازی به صورت مستقیم یک بازی مستقل است و می تواند تجربه ای فوق العاده در اختیار شما قرار دهد. در جهان بازی باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید و با جمع آوری حیوانات، جنگجویان و … راه خود را باز نمایید. با گذشت مراحل می توانید واحدهای قوی بیشتری را جمع آوری نمایید و مسیر خود را پیش ببرید. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی فارکرای ۴ می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

Moh4mm4D بازدید : 120 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

شما هم جزو افرادی هستید که شیفته و عاشق سرعت و هیجان هستید؟شما با دانلود این بازی میتوانید سرعت و هیجان واقعی را تجربه کنید.

با بیش از ۱۰ میلیون بازی کننده در سراسر دنیا , Drift Mania با نسخه دوم خود برگشته است و گیم پلی فوق العاده و نسل جدید گرافیک را برای شما می آورد .
این بازی بیشتر دارای مسابقه های دریفت کردن و دستی کشیدن می باشد و تجربه جدیدی در بازی های اندروید و اسمارت فون ها می باشد .
شما می توانید با بازی کردن و کسب پول و شهرت ابزار جدیدی خریداری کنید و رانندگی خود را تقویت کنید .
بهترین ویژگی بازی که آن را نسبت به دیگر بازی ها متمایز می کند جدول رتبه بندی جهانی است که شما می توانید رتبه خود را در بین دیگر بازی کنان ببینید و با افراد مختلف در سراسر جهان به رقابت بپردازید .

Moh4mm4D بازدید : 86 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

شما هم میخواهید یک بازی مهیج و استراتژیکی تو گوشی آندرویدی خودتون بازی کنید؟ پس این پیشنهاد ما را از دست ندهید.

بیگانگان به زمین هجوم آورده اند و تصمیم بر تصرف آن دارند. این موجودات فضایی با خود سلاح های پر قدرتی به همراه آورده اند که با استفاه از آن ها بتوانند همه شما را نابود کنند آنها همه جا هستند و به هیچ کس هم رحم نمی کنند. البته تجمع این موجودات بیشتر در نیویورک و توکیو می باشد و با استفاده از امکاناتی که در این دو شهر بزرگ وجود دارد قصد دارند که قدرت خود را تا حد امکان بالا ببرند و به این ترتیب زمین را راحت تر به تصرف خود در بیاورند. و در بازی Anomaly Warzone Earth HD این همان زمانی است که مامریت شما برای نجات زمین آغاز می شود.

Moh4mm4D بازدید : 111 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Race The Traffic یکی از بهترین بازی های رانندگی برای سیستم عامل اندروید می باشد. با افزایش سرعت خود در این بازی و رانندگی از بین ماشین های کوچک و بزرگ لذت ببرید. ویژگی های اصلی و متمایز کننده این بازی نسبت به سایر بازی های مشابه ، رانندگی در ترافیک می باشد. شما در این بازی با ۳ مدل بازی روبرو هستید که جذابیت مضاعف به بازی می بخشد.

شما در این بازی باید یک ماشین انتخاب کنید و به جمع آوری پول بپردازید تا با تجهیز ماشین خود یا خرید ماشین های جدید مراحل بیشتری را رد کنید و از رانندگی با سرعت لذت ببرید.

Moh4mm4D بازدید : 109 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

با بازی های زامبی آشنایی دارید؟بازی هیجان انگیز زامبی شیطانی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

تا کنون بازی های زیادی خصوصا برای سیستم عامل اندروید با موضع زامبی ساخته شده است که اکثر این بازی ها توانسته اند نظر کاربران را به خود جلب کرده و در صدر بهترین بازی ها قرار بگیرند. امروز نیز ما برای شما عزیزان بازی زیبایی با همین موضوع آماده کرده ایم که می تواند به سادگی شما را مجذوب خود کند بازی زیبای Zombie Evil که تا کنون نسخه های زیادی از آن ساخته شده است این بازی زیبا توسط استدیو بازی سازی FT Games که یکی از معروف ترین سازنده های بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد طراحی و ساخته شده است.

Moh4mm4D بازدید : 123 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از ژینوس دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

Moh4mm4D بازدید : 118 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

همیشه بازی های استراتژیکی دارای طرفداران زیادی می باشند خصوصا اگر این بازی ها دارای موضوع جنگی و اکشن باشند نیز باعث افزایش تعداد طرفداران این نوع بازی ها خواهد شد. امروز نیز ما برای شما یک بازی با این سبک آماده کرده ایم. بازی زیبای World At Arms که دارای گرافیک نسبتا بالایی می باشد به گونه ای که می تواند شما را راضی نگه دارد و همچنین در باره سبک بازی می توان گفت که یکی از بهترنی بازی های استراتژیکی می باشد که تا کنون انجام داده اید. در بازیWorld At Arms داستان از آنجایی آغاز می شود که متجاوزان قصد حمله به کشور آمریکا و تصرف خاک آن را دارند و همین موضوع باعث آغاز ماموریت شما برای دفاع از این کشور می شود. شما برای این کار منابع زیادی در اختیار دارید که باید از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. شما باید با استفاده از جتهای جنگنده خود به نیرو های دشمن حمله کنید و قدرت آن ها را تا حد زیادی کاهش دهید تا نیرو های زمینی بتوانند به آزادی بیشتر کار دفاع را انجام بدهند. برای پیروزی در بازی World At Arms شما نیاز دارید که از بهترین استراتژی برای مقابله با دشمن استفاده نموده و آن ها را در مناطق مختلف به دام بی اندازید و و در جاهای ناسب با بکار گیری تعداد نیروی مناسب در مقابل دشمن ایستادگی نمایید و آن ها را از پا در بیاورید.به بازی های گرافیک بالا علاقه دارید؟صفحه ی اختصاصی ما را با نام دانلود بازی های با گرافیک بالا از دست ندید

Moh4mm4D بازدید : 96 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

بدون شک یکی از مهیج ترنی حرکات رانندگی دریفت می باشد این حرکت با ماشین به حدی مهیج و پر طرفدار می باشد که حتی هنگامی که آن را با تلفن همراه بازی می کنید می تواند باز هم هیجان زیادی داشته باشد و شما را شگفت زده کند ، زیرا برای انجام این حرکت در بازی شما نیاز دارید که با انجام تمرین زیاد مهارت خود را تا حد زیادی افزایش بدهید و به این ترتیب با انجام دریف های پشت سر هم در پیست مسابقه لذت واقعی این حرکت را احساس کنید .بازی Real Drift Car Racing 2.0 را برای اندروید دانلود تا در پیست های ماشین سواری دریفت بکشید و لذت ببرید.

Real Drift Car Racing 2.0 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد که می تواند شما را برای ساعات طولانی سرگرم خود سازد . این بازی که دارای گرافیکی بسیار بالا بوده و همچنین از گیم پلی ساده نیز بهره می برد می تواند لذت واقعی انجام حرکت دریفت را به شما هدیه بدهد ، اگر شما از عاشقان ماشین سواری هستید و دوست دارید که لذت انجانم حرکات نمایشی با ماشین را روی تلفن همراه خود نیز احساس کنید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی Real Drift Car Racing 2.0 را دانلود کرده و از آن استفاده کنید ،در این بازی پدال های گاز و ترمز و همچنین برای راحتی بیشتر ترمز دستی نیز طراحی شده که شما باید با بهره گیری به موقع از هر کدام آن ها حرکت دریفت را به بهرتین شکل انجام بدهید و به این ترتیب به خط پایان مسابقه برسید ،برای انجام صحیح حرکات به شما امتیاز داده می شود که شما باید در هر مرحله با جمع آوری بالاترین امتیاز پول بیشتری کسب کنید و با پولی که به دست می آورید اتومبیل خود را آن گونه که می خواهید سفارشی سازی کرده و قدرت آن را تا حد امکان بالا ببرید و با ماشینی که ساخته اید وارد پیست مسابقه شده و با حریفانتان به رقابت بپردازید در پیست مسابقه با اجام صحیح و سریع حرکت دریفت پیچ های موجود در پیت را پشت سر گذاشته و به عنوان اولین نفر از خط پایان مسابقه عبور کنید.

برای دانلود این بازی مهیج به ادامه مطلب بروید . . .

Moh4mm4D بازدید : 79 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

حتما شما هم جزو افرادی هستید که بازی های مهیج سه بعدی از جمله موتورسواری رو دوست دارید،Bike Racing 3D یک بازی آسان برای انتخاب و در عین حال سخت برای مدیریت و کنترل است ، مسابقه دهید و موانع را با پرش های طبیعی پشت سر بگذارید ، گیم پلی این بازی به گونه ای طراحی شده است که ضمن وجود حرکاتی خاص و منحصر به فرد ، شما را تا ساعت ها پای خود سرگرم کند ؛ در این مسیر سخت با مانع هایی عجیب ، مدیریت و کنترل موتور بر عهده ی شماست ؛ پس با صرف بیشترین میزان دقت و تمرکز سعی داشته باشید به بهترین راننده موتور سیکلت مبدل شوید ! در حالت Career ، بیش از ۶۰ مسیر مختلف برای انتخاب شما در نظر گرفته شده است ، این مسیرها از سطح بسیار آسان تا بسیار حرفه ای ادامه پیدا می کنند ، در Bike Racing 3D ، شما می توانید از میان ۵ موتور سیکلت موجود ، به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب کرده و کنترل آن را هرگونه که دوست دارید به دست بگیرید. این بازی زیبا با افکت های ۳ بعدی استاندارد و حرکاتی واقعی ، حس و حال بسیار جذابی را در زمان انجام بازی به وجود می آورد.

برای دانلود این بازی مهیج و سه بعدی به ادامه مطلب بروید.

 

Moh4mm4D بازدید : 261 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود بازی استراتژیک اندروید

اگر شما هم دوست دارید که یک بازی زیبا روی گوشی خود داشته باشید که با وجود آن به بازی های دیگر نیاز نداشته باشید و با استفاده از آن برای ساعات طولانی سرگرم بشوید ما به شما دانلود بازی Great Battles Medieval 1.0 را پیشنهاد می کنیم، این بازی که از بهترین بازی های استراتژیک می باشد یک گزینه مناسب برای کسانی است که عاشق بازی های جنگی و بخصوص فرماندهی ارتش های بزرگ می باشند با این بازی شما می توانید در نقش یک فرمانده بزرگ ظاهر شده و قدرت استراتژیک خود را در نبرد هایی واقعی به چالش بکشید.بازی استراتژیک جنگ بزرگ قرون وسطی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Moh4mm4D بازدید : 160 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

نرم افزار اندروید گنگستر

به احتمال زیاد با بازی GTA آشنایی داشته باشید. بازی معروف از کمپانی راک استار که به یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های کامپیوتر تبدیل شد. دلیل محبوبیت بسیار بالای این بازی نیز این بود که جی تی آی جز اولین بازی هایی بود که با گیم پلی Open World یا همان جهان ازاد عرضه شد که کاربران در آن آزاد بودند تا هرکاری دوست دارند انجام بدهند یا هرجایی که دوست دارند بروند. این بار قصد داریم یکی دیگر از بازی هایی که دقیقا در همین سبک عرضه شد را به کاربران معرفی کنیم. این بازی که ویژه گوشی های موبایل عرضه شده است Gangstar Vegas نام دارد. گانگستر وگاس یک بازی با گرافیک اچ دی بسیار عالی و گیم پلی بسیار جذاب، سرگرم کننده و اعتیاد آور می باشد که بعد از انتشار نسخه IOS آن، شاهد عرضه نسخه اندرویدی آن نیز هستیم. این بازی نیز دقیقا مانند بازی GTA با سبک جهان آزاد عرضه شده است که در آن شما می توانید هر کاری که دوست دارید انجام دهید و هر کجا که دوست دارید بروید و اختیار بازی را به صورت کامل در دست خواهید داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 2,454
  • بازدید کلی : 29,309