loading...
ژینوس دانلود
Moh4mm4D بازدید : 96 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

بدون شک یکی از مهیج ترنی حرکات رانندگی دریفت می باشد این حرکت با ماشین به حدی مهیج و پر طرفدار می باشد که حتی هنگامی که آن را با تلفن همراه بازی می کنید می تواند باز هم هیجان زیادی داشته باشد و شما را شگفت زده کند ، زیرا برای انجام این حرکت در بازی شما نیاز دارید که با انجام تمرین زیاد مهارت خود را تا حد زیادی افزایش بدهید و به این ترتیب با انجام دریف های پشت سر هم در پیست مسابقه لذت واقعی این حرکت را احساس کنید .بازی Real Drift Car Racing 2.0 را برای اندروید دانلود تا در پیست های ماشین سواری دریفت بکشید و لذت ببرید.

Real Drift Car Racing 2.0 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشد که می تواند شما را برای ساعات طولانی سرگرم خود سازد . این بازی که دارای گرافیکی بسیار بالا بوده و همچنین از گیم پلی ساده نیز بهره می برد می تواند لذت واقعی انجام حرکت دریفت را به شما هدیه بدهد ، اگر شما از عاشقان ماشین سواری هستید و دوست دارید که لذت انجانم حرکات نمایشی با ماشین را روی تلفن همراه خود نیز احساس کنید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی Real Drift Car Racing 2.0 را دانلود کرده و از آن استفاده کنید ،در این بازی پدال های گاز و ترمز و همچنین برای راحتی بیشتر ترمز دستی نیز طراحی شده که شما باید با بهره گیری به موقع از هر کدام آن ها حرکت دریفت را به بهرتین شکل انجام بدهید و به این ترتیب به خط پایان مسابقه برسید ،برای انجام صحیح حرکات به شما امتیاز داده می شود که شما باید در هر مرحله با جمع آوری بالاترین امتیاز پول بیشتری کسب کنید و با پولی که به دست می آورید اتومبیل خود را آن گونه که می خواهید سفارشی سازی کرده و قدرت آن را تا حد امکان بالا ببرید و با ماشینی که ساخته اید وارد پیست مسابقه شده و با حریفانتان به رقابت بپردازید در پیست مسابقه با اجام صحیح و سریع حرکت دریفت پیچ های موجود در پیت را پشت سر گذاشته و به عنوان اولین نفر از خط پایان مسابقه عبور کنید.

برای دانلود این بازی مهیج به ادامه مطلب بروید . . .

Moh4mm4D بازدید : 81 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که دنبال نرم افزاری قدرتمند درزمینه بهینه سازی و افزایش سرعت موبایل بگردید اما امروز در سایت ژینوس دانلود ما نرم افزار کلین ماستر(Clean Master) که یکی از قدرتمندترین نرم افزارها برای آندروید در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت موبایل است را به شما معرفی می کنیم.

Power Clean – Optimize Cleaner کم حجم ترین، سریع‌ترین و پاک‌ترین برنامه بهینه‌سازی اندروید را به شما ارائه می‌کند. اگر دستگاه شما کند شده و یا برنامه‌های اضافی و فایل‌های زائد حافظه دستگاه شما را اشغال کرده اند، این برنامه به شما کمک می‌کند تا سرعت و حافظه دستگاه خود را بازیابی کنید.

برای دانلود این نرم افزار قدرتمند به ادامه مطلب بروید . . .

Moh4mm4D بازدید : 193 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

نام فیلم : The Raid 2

عنوان اصلی فیلم : The Raid 2: Berandal

تاریخ انتشار : 11 April 2014

محصول :  اندونزی

امتیاز: 8.2 از 10

فرمت پخش: mkv

مدت زمان: 150 دقیقه

کیفیت : 720p BluRay

رزولوشن : 720*1280

حجم : 1.27 گیگابایت

زبان: اندونزی

زیر نویس فارسی : دارد

کارگردان : Gareth Evans

نويسندگان : Gareth Evans

ستارگان :  Iko Uwais, Yayan Ruhian, Arifin Putra

این فیلم اکشن را در ادامه مطلب دانلود کنید . . .

 
Moh4mm4D بازدید : 83 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (1)

 

حتما شما هم جزو کسانی هستید که می خواهید بوسیله یک نرم افزار به چند تا اکانت واتس اپ متصل باشید و در همه انها هم حضور داشته باشد ما امروزشما را با نرم افزاری جدید که کارش هم

وصل کردن شما بطور همزمان و به چند حساب کاربری واتس اپ است  و نام نرم افزار ۲Lines for WhatsApp معرفی می کنیم.

برای این کار به دو خط تلفن هم نیازی نخواهید داشت. احتمالا تعجب کرده باشید، اما این موضوع کاملا حقیقت دارد و شدنی است. این نرم افزار به کاربران این قابلیت را می دهد تا در گوشی اندرویدی خود با یک خط موبایل دو اکانت واتس را لوگین کرده و از هردوی آنها با اسم هایی کاملا متفاوت استفاده کنید. به طوری که هیچ کس متوجه نخواهد شد هردو اکانت متعلق به شما است. این نرم افزار برای کسانی که می خواهند با یک گوشی موبایل و یک شماره دو اکانت واتس آپ را لوگین کنند می تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد. ۲Lines for WhatsApp یک نرم افزار کاربردی می باشد که می توانید در ادامه آن را با لینک مستقیم دریافت کنید. توجه داشته باشید که این نرم افزار رایگان طراحی شده است اما سازنده آن تعدادی تبلیغ در نرم افزار قرار داده است که برای برخی از افراد دست و پا گیر است به همین دلیل در صورت تمایل برای حذف تبلیغات می توانید از نرم افزار های حذف تبلیغات مانند لاکی پچر استفاده کنید.

ویژگی های برنامه ۲Lines for WhatsApp :

  • قابلیت اتصال دو اکانت به صورت هم زمان
  • بدون نیاز به دو خط مستقل
  • سایزگار با اینترنت کم سرعت
  • محیط کاربری ساده
  • و …

برای دانلود این نرم افزار کاربردی به ادامه مطلب بروید . . .

Moh4mm4D بازدید : 533 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

اطلاعات بیشتر : IMDB

ژانر : انیمیشن , اکشن , علمی تخیلی

نام انیمیشن : Halo Wars 2009

عنوان فارسی انیمیشن : نبرد هیلو (جنگ انجمن)

تاریخ انتشار :  3 March 2009

محصول : امریکا

امتیاز: 6.7 از 10

فرمت پخش: mkv

مدت زمان: 30 دقیقه

کیفیت : خوب

رزولوشن : 280*720

تعداد فریم در ثانیه : 30 فریم

حجم : 136 مگابایت

زبان: دوبله فارسی

کارگردان : Amanda Wyatt, Scott Martin Gershin

نويسندگان : Graeme Devine

ستارگان : Gregg Berger, Nolan North, Kim Mai Guest

خلاصه داستان : نبرد هیلو نام انیمیشنی است که براساس بازی معروف و دوست داشتنی Halo که یک عنوان اختصاصی برای کنسول های اکس باکس می باشد ساخته شده است. در این انیمیشن ۲۰ سال قبل زمانی که انجمن مبارزه با تخلف شروع به کار کرد فرستاده سازمان ملل متحد دستور داد یک پروژه فضایی در خارج از جو شروع به کار کند در این هنگام موجودات بیگانه با هم همپیمان می شود که کره زمین را نابود کنند و …

برای دانلود این انیمیشن مهیج به ادامه مطلب بروید...



Moh4mm4D بازدید : 79 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

حتما شما هم جزو افرادی هستید که بازی های مهیج سه بعدی از جمله موتورسواری رو دوست دارید،Bike Racing 3D یک بازی آسان برای انتخاب و در عین حال سخت برای مدیریت و کنترل است ، مسابقه دهید و موانع را با پرش های طبیعی پشت سر بگذارید ، گیم پلی این بازی به گونه ای طراحی شده است که ضمن وجود حرکاتی خاص و منحصر به فرد ، شما را تا ساعت ها پای خود سرگرم کند ؛ در این مسیر سخت با مانع هایی عجیب ، مدیریت و کنترل موتور بر عهده ی شماست ؛ پس با صرف بیشترین میزان دقت و تمرکز سعی داشته باشید به بهترین راننده موتور سیکلت مبدل شوید ! در حالت Career ، بیش از ۶۰ مسیر مختلف برای انتخاب شما در نظر گرفته شده است ، این مسیرها از سطح بسیار آسان تا بسیار حرفه ای ادامه پیدا می کنند ، در Bike Racing 3D ، شما می توانید از میان ۵ موتور سیکلت موجود ، به سلیقه خود یکی از آنان را انتخاب کرده و کنترل آن را هرگونه که دوست دارید به دست بگیرید. این بازی زیبا با افکت های ۳ بعدی استاندارد و حرکاتی واقعی ، حس و حال بسیار جذابی را در زمان انجام بازی به وجود می آورد.

برای دانلود این بازی مهیج و سه بعدی به ادامه مطلب بروید.

 

Moh4mm4D بازدید : 118 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

 OsmAnd+ Maps & Navigationیکی از بهترین نرم افزار های مسیر یاب برای اندروید که با gps گوشی کار می کند.این برنامه را به همراه نقشه آفلاین تمام ایران دانلود کنید.تاکنون نرم افزارهای بسیار زیادی در زمینه موقعیت یابی و مکان یابی برای اسمارت فون های اندرویدی عرضه شده اند که هر کدام از آنها قابلیت هایی متفاوت داشته اند. اما نکته ای که در همه آنها مشترک بوده است این است که همه برای پیدا کردن موقعیت مکانی و مکانی که در آن قرار دارند، از آنها استفاده می کنند. شرکت هایی که نرم افزار عرضه می کنند سعی می کنند با قرار دادن قابلیت هایی مختلف و جدید در برنامه های خود کاربران بیشتری را جذب کنند. انتظاری که کاربران از برنامه های GPS و مکان یاب دارند، این است که این برنامه ۳ قابلیت داشته باشند:

 

  • قابلیت موقعیت یابی و به دست آوردن مکان کاربران در حالت آفلاین
  • نمایش موقعیت مکانی در زمانی سریع
  • پشتیبانی از مکان های بسیار بیشتر و پوشش دادن مناطق مختلف.

برای دریافت این جی پی اس به ادامه مطلب بروید . . .

Moh4mm4D بازدید : 71 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

 

آیا شما هم با رفتن به یک مهمانی و یا حضور در مجالس شلوغ ، نگران این موضوع هستید که مبادا آراستگی ظاهری تان برهم خورده باشد؟ حتماً برای شما هم پیش آمده است که در هوایی با وزش باد به بیرون از خانه رفته باشید ، بعد از رسیدن به محل مورد نظرتان ، ممکن است بخواهید وضع فعلی موهای خود را بررسی کنید ، اما در صورتی که آینه به همراه ندارید ، تیم نیو فور آندروید دانلود نرم افزار Mirror 2.3.2 را به شما پیشنهاد می کند ! اکنون دیگر نیازی نیست حتما یک آینه را در کیف خود حمل کنید ، اینه را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود نصب کنید تا از این پس یک آینه جالب با امکاناتی کاربردی را همیشه به همراه داشته باشید. ما را در معرفی جزئیات تکیمیلی این نرم افزار همراهی نمائید.نرم افزار Mirror را برای اندروید دانلود کنید تا اندروید خود را به یک آینه ی واقعی با امکانات عالی تر مثل زوم روی صورت داشته باشید.

برای دانلود این نرم افزار عالی به ادامه مطلب بروید...

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 2,462
  • بازدید کلی : 29,317