loading...
ژینوس دانلود
Moh4mm4D بازدید : 137 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود سریال عشق تعطیل نیست قسمت ۱ اول

دانلود سریال جدید عشق تعطیل نیست قسمت اول ۱ با لینک مستقیم

دانلود رایگان قسمت اول ۱ سریال ایرانی عشق تعطیل نیست با کیفیت عالی

دانلود با لینک مستقیم رایگان

Moh4mm4D بازدید : 1706 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

شما هم تا الان به احتمال زیاد بازی اکشن فارکری را بازی کرده اید یا احتمالا جزو کسانی هستید که بیشتر بازی های جنگی و اکشن را دوست دارند،پیشنهاد ما برای این گروه از دوستان دانلود بازی فارکری برای گوشی اندرویدی خودشون است.

Far cry 4: Arena master یک برنامه رسمی می باشد که به صورت رسمی از طرف شرکت Ubisoft می باشد و برای اندروید منتشر شده است. در این بازی باید حیوانات، مبارزان و سلاح های مختلف را جمع آوری نمایید و برای مبارزه با دشمنان جنگجوهای خود را ارسال نمایید. میدان اصلی بازی به صورت مستقیم به بازی اصلی فارکرای ۴ شما مربوط است و با استفاده از این برنامه می توانید دوستان خود را در این بازی به چالش بکشید. این بازی به صورت مستقیم یک بازی مستقل است و می تواند تجربه ای فوق العاده در اختیار شما قرار دهد. در جهان بازی باید تمامی تلاش خود را به کار گیرید و با جمع آوری حیوانات، جنگجویان و … راه خود را باز نمایید. با گذشت مراحل می توانید واحدهای قوی بیشتری را جمع آوری نمایید و مسیر خود را پیش ببرید. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی فارکرای ۴ می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

Moh4mm4D بازدید : 113 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم Whiplash 2014

دانلود فیلم جدید Whiplash 2014 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی Whiplash 2014 با کیفیت عالی

جز ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۳۸ و کاندیدای ۵ جایزه اسکار

دانلود با لینک مستقیم رایگان

Moh4mm4D بازدید : 121 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

شما هم جزو افرادی هستید که شیفته و عاشق سرعت و هیجان هستید؟شما با دانلود این بازی میتوانید سرعت و هیجان واقعی را تجربه کنید.

با بیش از ۱۰ میلیون بازی کننده در سراسر دنیا , Drift Mania با نسخه دوم خود برگشته است و گیم پلی فوق العاده و نسل جدید گرافیک را برای شما می آورد .
این بازی بیشتر دارای مسابقه های دریفت کردن و دستی کشیدن می باشد و تجربه جدیدی در بازی های اندروید و اسمارت فون ها می باشد .
شما می توانید با بازی کردن و کسب پول و شهرت ابزار جدیدی خریداری کنید و رانندگی خود را تقویت کنید .
بهترین ویژگی بازی که آن را نسبت به دیگر بازی ها متمایز می کند جدول رتبه بندی جهانی است که شما می توانید رتبه خود را در بین دیگر بازی کنان ببینید و با افراد مختلف در سراسر جهان به رقابت بپردازید .

Moh4mm4D بازدید : 86 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

شما هم میخواهید یک بازی مهیج و استراتژیکی تو گوشی آندرویدی خودتون بازی کنید؟ پس این پیشنهاد ما را از دست ندهید.

بیگانگان به زمین هجوم آورده اند و تصمیم بر تصرف آن دارند. این موجودات فضایی با خود سلاح های پر قدرتی به همراه آورده اند که با استفاه از آن ها بتوانند همه شما را نابود کنند آنها همه جا هستند و به هیچ کس هم رحم نمی کنند. البته تجمع این موجودات بیشتر در نیویورک و توکیو می باشد و با استفاده از امکاناتی که در این دو شهر بزرگ وجود دارد قصد دارند که قدرت خود را تا حد امکان بالا ببرند و به این ترتیب زمین را راحت تر به تصرف خود در بیاورند. و در بازی Anomaly Warzone Earth HD این همان زمانی است که مامریت شما برای نجات زمین آغاز می شود.

Moh4mm4D بازدید : 73 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

WonderFox HD Video Converter Factory Pro مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی برای تبدیل فیلم های SD به HD با هر کیفیتی است.این نرم افزار می تواند ویدیوهای شما را به بیش از ۲۵ نوع فرمت تبدیل کند. AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MKV to HD TS, HD ASF, HD AVI, HD MP4, HD MOV, HD WMV, IPod, IPAD, iPhone, BlackBerry, PSP, PS3, Nokia و … تبدیل کنید علاوه بر این از تمام ویدیوهای کیفت بالای HD نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار امکان استخراج صدا از ویدیو می‌باشد.

Moh4mm4D بازدید : 129 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع، امن و هوشمند برای سیستم های کامپیوتری میباشد که هم اکنون نسخه اندروید آن توسط بنیاد موزیلا فایرفاکس برای پلتفورم محبوب اندروید بصورت رایگان ارائه شد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. قابلیت های این مرورگر پشتیبانی از افزونه ها ، صفحه نمایش عالی با نیاز حداقل به تایپ ، پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش ، پشتیبانی از HTML5 و … است .

 

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 2,484
  • بازدید کلی : 29,339