loading...
ژینوس دانلود
Moh4mm4D بازدید : 139 یکشنبه 19 بهمن 1393 نظرات (3)

Viber یک مسنجر است که به جرات می توان گفت پایه گذار ارتباطات در تلفن های هوشمند است . Viber ابتدا برای سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شد اما به دلیل استقبال بیشتر نسخه ویندوز به صورت آزمایشی عرضه شد ! نرم افزار Viber ابزاری است که امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. پیغام ها و تماس های خود را به راحتی مدیریت کنید و این نکته در نظر داشته باشید که نیاز نیست حتی ۱ ریال هم بابت این سرویس پرداخت کنید .

Moh4mm4D بازدید : 73 شنبه 18 بهمن 1393 نظرات (0)

WonderFox HD Video Converter Factory Pro مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی برای تبدیل فیلم های SD به HD با هر کیفیتی است.این نرم افزار می تواند ویدیوهای شما را به بیش از ۲۵ نوع فرمت تبدیل کند. AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MKV to HD TS, HD ASF, HD AVI, HD MP4, HD MOV, HD WMV, IPod, IPAD, iPhone, BlackBerry, PSP, PS3, Nokia و … تبدیل کنید علاوه بر این از تمام ویدیوهای کیفت بالای HD نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار امکان استخراج صدا از ویدیو می‌باشد.

Moh4mm4D بازدید : 84 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

Google Chrome 40.0.2214.111 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

Moh4mm4D بازدید : 175 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

BlueStacks 0.9.11.4119 به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های اندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

Moh4mm4D بازدید : 94 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

All My Movies نرم افزار کاربردی و حرفه ای برای افرادی است که سعی دارند مجموعه های فیلم خود را مدیریت کنند یا از نرم افزارهای پیچیده ای برای این کار بهره می برند.این نرم افزار بسیار آسان ، DVD های فیلم شما را سازماندهی و مدیریت میکند . شما به راحتی می توانید برای DVDs, CDs, VHS های خود دسته بندی و آرشیو بندی ایجاد کنید و همه فیلم های خود را ساماندهی کنید. نیازی نیست که اطلاعات فیلم ها را به صورت دستی وارد کنید بلکه این نرم افزار به صورت اتوماتیک از طریق منابع در دسترس ، اطلاعات هر فیلم را دانلود کرده و در آرشیو بندی شما اضافه می نماید.

این نرم افزار مجموعه فیلم های شما را به صورت کاملا منظم و مرتب در برابر شما قرار میدهد که به راحتی به هر فیلمی که دوست داشته باشید در سریعترین زمان ممکن دسترسی پیدا خواهید کرد.

اطلاعاتی از قبیل کارگردان ، تهیه کننده ، بازیگران ، سال تولید ، نوع فیلم و… از جمله اطلاعاتی است که می توانید برای فیلم مورد نظر اضافه کنید و یک آرشیو کامل و دقیق را داشته باشید و همانطور که در بالا نیز گفته شد می توانید در صورت نداشتن اطلاعات در همه موارد ، این کار را به نرم افزار سپرده تا از طریق اینترنت دانلود نماید. همچنین می توانید در صورت نیاز از آرشیو و مجموعه ها خروجی به صورت XML یا CSV بگیرید.

Moh4mm4D بازدید : 75 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

مطمئنا افراد زیادی هستند که دنبال آنتی ویروس یا ضد ویروس هایی عالی و خوب میگردن برای اینکه امنیت سیستم دفاعی کامپیوترشون دربرابر تروجان ها و ویروس های ضعیف و قوی تضمین بشه

و امروز ما یکی از انتی ویروس های عالی و قوی در این زمینه را به شما معرفی میکنیم.

انتی ویروس اوست یکی از قدرتمند ترین انتی ویروس ها در زمینه دفاع از سیستم دربرابر ویروس می باشد این نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیت های آنلاین بیشتر سر و کار دارند و فعالیت های از قبیل فرستادن ایمیل و وبگردی را بیشتر انجام می دهند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود به گونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان دانش و مهارت در زمینه رایانه قادر به استفاده از برنامه و قابلیت های آن می باشند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی از آنها طراحی و ساخته شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید . . .

Moh4mm4D بازدید : 104 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

BB FlashBack Pro نرم افزاری با کابرد آسان به منظور کپچر و ضبط تمامی بخش های ویندوز در قالب یک ویدیو می باشد. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. و همچنین امکانات فراوانی همچون نمایش نوشته ، پخش صدا در هنگام اجرای ویدیو و ابزارهای ویرایشی مختلف را فراهم می سازد. در این نرم افزار از جدیدترین تکنولوژی ها به منظور ضبط از محیط کار رایانه های مدرن استفاده شده است. نرم افزار BB FlashBack Pro محصولی از شرکت نرم افزار Blueberry می باشد.

Moh4mm4D بازدید : 110 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (0)

Loaris Trojan Remover

Loaris Trojan Remover 1.3.5.3 نرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود آید. هنگام بالا آمدن ویندوز، برنامه هایی نیز به همراه آن اجرا می شوند، حال کافیست تا تروجان ها، ابزارها و ربات های جاسوسی و... هنگام بالا آمدن ویندوز به اجرا در بیایند، آنگاه دیگر مطمئناً سیستم شما امنیت خود را از دست خواهد داد و قطعاً هر لحظه ممکن است مورد هجوم دیگر افراد از طریق اینترنت قرار بگیرید. در این میان اطلاعات کامپیوتر و همچنین تمامی اطلاعات شخصی شما از قبیل رمزهای عبور و ... در معرض خطر قرار دارند.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 2,482
  • بازدید کلی : 29,337