loading...
ژینوس دانلود
Moh4mm4D بازدید : 123 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 آیا می خواهید با دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب جنگ های قبیله ای را به اندروید خودتان بیاورید؟در این مطلب از ژینوس دانلود ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با بازی محبوب و پرطرفدار جنگ قبیله ها آشنا کنیم. بازی استراتژیک و محبوب جنگ قبیله ها که مدتیست در میان بازی های آنلاین ، طرفداران بسیار فراوانی را از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است ، ممکن است شما را در طول روز ساعت ها به پای خود جذب کند !

Moh4mm4D بازدید : 96 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (0)


Smart AppLock نرم افزار اندرویدی کاربردی برای محافظت از برنامه های نصب شده بر روی تبلت یا گوشی هوشمند شما می باشد. این نرم افزار به کاربر امکان میدهد تا بتواند بر روی تمامی نرم افزارهای گوشی خود رمز و قفل گذاشته و از رمز گذاری به صورت های مختلف مانند عدد ، پترن و… استفاده نماید.

Moh4mm4D بازدید : 118 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

همیشه بازی های استراتژیکی دارای طرفداران زیادی می باشند خصوصا اگر این بازی ها دارای موضوع جنگی و اکشن باشند نیز باعث افزایش تعداد طرفداران این نوع بازی ها خواهد شد. امروز نیز ما برای شما یک بازی با این سبک آماده کرده ایم. بازی زیبای World At Arms که دارای گرافیک نسبتا بالایی می باشد به گونه ای که می تواند شما را راضی نگه دارد و همچنین در باره سبک بازی می توان گفت که یکی از بهترنی بازی های استراتژیکی می باشد که تا کنون انجام داده اید. در بازیWorld At Arms داستان از آنجایی آغاز می شود که متجاوزان قصد حمله به کشور آمریکا و تصرف خاک آن را دارند و همین موضوع باعث آغاز ماموریت شما برای دفاع از این کشور می شود. شما برای این کار منابع زیادی در اختیار دارید که باید از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. شما باید با استفاده از جتهای جنگنده خود به نیرو های دشمن حمله کنید و قدرت آن ها را تا حد زیادی کاهش دهید تا نیرو های زمینی بتوانند به آزادی بیشتر کار دفاع را انجام بدهند. برای پیروزی در بازی World At Arms شما نیاز دارید که از بهترین استراتژی برای مقابله با دشمن استفاده نموده و آن ها را در مناطق مختلف به دام بی اندازید و و در جاهای ناسب با بکار گیری تعداد نیروی مناسب در مقابل دشمن ایستادگی نمایید و آن ها را از پا در بیاورید.به بازی های گرافیک بالا علاقه دارید؟صفحه ی اختصاصی ما را با نام دانلود بازی های با گرافیک بالا از دست ندید

Moh4mm4D بازدید : 148 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

 

با دانلود آخرین ورژن نرم افزار بی تالک موافق هستید؟ورژن آخر مسنجر BeeTalk 2.0.4 را برای اندروید دانلود کنید و به راحتی چت کنید.بدون شک شما هم با نام نرم افزار های ارتباطی که در چند سال اخیر منتشر شده اند آشنایی دارید, نرم افزار هایی مثل وایبر, واتس اپ,لاین و … که همگی آن ها ارتباط شما با دوستانتان را آسان تر و سریع تر می کنند. بی تاک یا BeeTalk یکی از این دسته نرم افزار هاست که می تواند با قابلیت های ویژه ای که دارد ارتباط شما با نزدیکانتان را آسان تر و از همه مهم تر ارزان تر می کند. برای استفاده از این نرم افزار لازم است که به اینترنت متصل شوید اما آن چیزی که این نرم افزار بی تالک را متمایز می کند این است که بطور کامل با ۳G و ۴G و ۲G شرکت های ایرانسل, همراه اول و رایتل سازگاری دارد.

Moh4mm4D بازدید : 80 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

ا دانلود یک نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید موفق هسیتد؟فوتو لب Pho.to Lab PRO – photo editor  ابزاری کامل برای این کار است.همیشه ما از عکس هایی که می اندازیم به اندازه کافی رضایت نداریم و دوست داریم که آن ها را با استفاده از نرم افزرا های ویرایشگر تا حدی دستکاری کنم و به آن شکلی که می خواهید در بیاوریم. همانطور که می دانید برای این کار نرم افزار های گوناگونی طراحی و ساخته شده است که شما می توانید آن ها را به سادگی بر روی تلفن همراه و یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید خود نصب کرده و از آن ها استفاده نمایید یمی از این دسته نرم افزار های کاربردی که ما امروز برای شما آماده کرده ایم Pho.to Lab PRO – photo editor نام دارد که می تواند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار بدهد.

Moh4mm4D بازدید : 102 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

نرم افزار ایجاد استارت ویندوز8 برای آندروید

آیا می خواهید با دانلود یک نرم افزار بسیار مفید برای اندروید منوی استارت ویندوز۸خود را به اندروید اضافه کنید و از این اپشن جالب استفاده ببرید؟بعد از آن که تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید به طور همگیر در آمد کار با تلفن های همراه نیز بسیار ساده تر شد. اما با این همه سادگی که در کار با تلفن های هوشمند بوجود آمده روز به روز نرم افزار های متعددی برای ساده تر کردن کار با این دستگاه ها روانه بازار می شود که می توان گفت که از میان این برنامه ها نرم افزار هایی که هر چه بیشتر سیستم عامل اندروید را به ویندوز نزدیک می کند دارای محبوبیت بیشتری در بین کاربران می باشد. یکی از این برنامه ها که امروز ما آن را برای شما آماده کرده ایم Taskbar Premium نام دارد که می تواند منو استارت وسندوز ۸ را در اندروید شما ایجاد کند.با ما با دانلود این برنامه همراه باشید.

Moh4mm4D بازدید : 75 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

مطمئنا افراد زیادی هستند که دنبال آنتی ویروس یا ضد ویروس هایی عالی و خوب میگردن برای اینکه امنیت سیستم دفاعی کامپیوترشون دربرابر تروجان ها و ویروس های ضعیف و قوی تضمین بشه

و امروز ما یکی از انتی ویروس های عالی و قوی در این زمینه را به شما معرفی میکنیم.

انتی ویروس اوست یکی از قدرتمند ترین انتی ویروس ها در زمینه دفاع از سیستم دربرابر ویروس می باشد این نرم افزار ضد ویروس قدرتمند و عالی برای افرادی می باشد که با اینترنت و فعالیت های آنلاین بیشتر سر و کار دارند و فعالیت های از قبیل فرستادن ایمیل و وبگردی را بیشتر انجام می دهند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به سادگی کاربری آن اشاره نمود به گونه ای که چنانچه افراد با داشتن حداقل میزان دانش و مهارت در زمینه رایانه قادر به استفاده از برنامه و قابلیت های آن می باشند. این نرم افزار بسته ای از برنامه های کاربردی با هدف محافظت از رایانه شما در برابر انواع تهدیدهای احتمالی و آلودگی ناشی از آنها طراحی و ساخته شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید . . .

Moh4mm4D بازدید : 103 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

 

BB FlashBack Pro نرم افزاری با کابرد آسان به منظور کپچر و ضبط تمامی بخش های ویندوز در قالب یک ویدیو می باشد. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید. و همچنین امکانات فراوانی همچون نمایش نوشته ، پخش صدا در هنگام اجرای ویدیو و ابزارهای ویرایشی مختلف را فراهم می سازد. در این نرم افزار از جدیدترین تکنولوژی ها به منظور ضبط از محیط کار رایانه های مدرن استفاده شده است. نرم افزار BB FlashBack Pro محصولی از شرکت نرم افزار Blueberry می باشد.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 97
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 2,461
  • بازدید کلی : 29,316